V oblasti online podnikání existuje několik činností, na které si musíte dát velký pozor a věnovat jim hodně pozornosti. Dnes se podíváme na jednu z největších priorit každého marketingového specialisty. Jak na obsahový marketing? To je otázka, kterou si klade každý majitel webu a každý odborník, který pro něj pracuje. Bez ohledu na to, jestli si někoho najmete, anebo se rozhodnete jít do toho sami, měli byste znát pár základních tipů, jak na to.
Plánujte
Klišé, jako jsou cíle nebo cílová skupina rovnou přeskočíme, protože o těch víte. Příliš lidí si to neuvědomuje, ale proces plánování je extrémně důležitý, a to dokonce více, než samotný plán. Během tohoto procesu si ujasníte, kam směřujete a utřídíte si myšlenky. Pro každý kanál budete potřebovat jiný plán. Pravidelná publikace je základ a texty i grafiku byste měli mít připravené předem. Proto publikační plány rozhodně nepodceňujte.
Poslouchejte své klienty
Přicházet neustále s novými nápady není snadné. Když budete poslouchat své klienty, témata vám nikdy nedojdou. Stačí, když budete sledovat komentáře a jejich přání a řídit se podle toho. Sledujte, co je zajímá, o čem by se rádi dozvěděli více a jaké mají zrovna problémy. Jednou za čas si udělejte průzkum a vyberte témata, na která můžete snadno vytvořit obsah. A je to, už nikdy nebudete muset zdlouhavě vymýšlet námět na další článek.
Složitější téma rozsekněte
Máte před sebou informace, které byste rádi lidem sdělili, ale je toho hodně a nevíte, co s tím? Je to snadné. Nejvhodnější je rozdělit dané téma do několika částí. Díky tomu nebude jediný text příliš dlouhý, ani složitý a lidé se v něm neztratí. Vsaďte na jednoduchost a srozumitelnost. Vaši čtenáři a zákazníci vám budou vděční. Kromě toho získáte i články navíc a budete moci přilákat více lidí. Držte se základních věcí a uděláte nejlepší službu sobě i čtenářům.