Internetové podnikání může leckomu připadat jako ideální volba výdělečné činnosti. Vždyť si jenom představme, jak to tu chodí. Člověk si jenom pořídí nějaký ten web, což není nic složitého, tam zveřejní to, co může nebo chce ostatním nabízet, no a pak už stačí jenom čekat, až se mu tady objeví zákazníci. Není přece možné, aby se tu žádní zákazníci neobjevili, když má internet nepočítaně milionů uživatelů po celém světě, z nichž stačí nějakému tomu podnikateli k uživení se i jenom docela nepatrný zlomek. I kdyby přišel třeba i jenom jeden člověk z milionu, mohlo by to lecjakému podnikateli na internetu stačit.
A přece není možné, aby měl někdo z těch něco nabízejících takovou smůlu, že by k němu na web nikdo nezavítával!
Jenže skutečnost bývá spíše právě taková, jaká se nepředpokládá ve snech těch, kdo nemají doposud s internetovým podnikáním své zkušenosti. Na internetu se pohybuje skutečně ono nepředstavitelné množství lidí, ale weby mnoha internetových podnikatelů navzdory tomu zůstávají opuštěné, nevyužité a tudíž nevydělávající. A to včetně těch, na nichž se nabízí něco, co by určitě zájem vzbuzovat mělo.
Na vině podobného neúspěchu je pochopitelně nedostatečná nebo neúčinná propagace. Je totiž skutečností, že nápad podnikat na internetu měla spousta lidí, kromě toho je tu uveřejněna i spousta všelijakého dalšího materiálu, a tak se v tom nikdo nezorientuje a bez internetových vyhledávačů a reklamy žádný web nenajde. S tím nic nenaděláme.
A tak je nutno každou podnikatelskou nabídku propagovat, aby se o ní vědělo a byl o ni zájem. A k tomu skvěle slouží PPC reklamy, u nichž každý propagovaný podnikatel ví, kolik a za co zaplatil a co pro něj taková propagace udělala, kolik zákazníků mu přivedla. A protože ovlivňuje kromě našich končin PPC reklama Německo, dá se s její pomocí uspět i u našich západních sousedů, a protože se bez něčeho jako PPC reklama Anglie a další země také neobejdou, lze s její pomocí uspět i tam. I globálně. A teprve pak je podnikání vážně úspěšné.